A vásárlók mindig többet kérnek, a Tesla pedig igyekezett azt kínálni nekik, amit akartak, sőt még többet is. Ezért kapott frissítést a Model S 2016-ban.
A Tesla mérnökei tudták, hogy többet tudnak ajánlani a Model S-ért, de nem akarták azt a tesztelés előtt megadni. Ezt követően más osztályok gyűltek össze, és új ötletekkel álltak elő. Amikor az összes részt összegyűjtötték, csak egy ember döntött a változtatásokról: Elon Musk. És megadta az OK-t.
Az autó nagy része változatlan maradt, de a belépő szintű Model 3-mal megegyező vonalba tervezett új orr új “márkaképet” hozott a Tesla autók számára. Újratervezték a lökhárító alsó részének lapos részét és a kötényben lévő hűtőrácsot.
Belül a Model S nem tűnt olyan fényűzőnek, mint a legtöbb prémium autó a piacon. Még mindig a legnagyobb képernyőt kínálta az információs és szórakoztató központ számára a középső veremben. A tágas belső tér öt felnőtt számára biztosított elegendő helyet, a hátsó utasok fejterében pedig korlátozott volt a panorámatető felszerelése. A csomagtartóba egy pár ülést lehetett felszerelni, amivel hétüléses járművé alakították át.
A legjelentősebb frissítés a Ludicrous módú P90D verzió volt. A középső képernyőn egy vetemedés-animáció jelent meg, és az autó mindössze 2,8 másodperc alatt készen állt a 62 mérföld/órás sebesség elérésére.