A Fiat megújítja az 500X-et. Ez azt jelenti: intelligensebb belső tér, új standard asszisztensek, több felszerelés és új motorok.
Új motorok az 500X-hez
Szinte egy időben a Jeep Renegade megjelenésével a SUV Fiat 500X is megújult. A frissítés az első és a hátsó kiigazításokat, az átdolgozott belső teret, az új motorokat és felszereléseket, valamint az új standard asszisztens rendszereket tartalmazza. A standard LED-es nappali menetfény elöl és hátul, valamint az új köténylemezek vizuálisan jelzik az arculatváltást. A teljes LED-es fényszórók mostantól felár ellenében kaphatók. A Fiat 500X facelift 2018 szeptembere óta kapható, ára 17 490 eurótól kezdődik.
Belső: minőségi és ízléses
A tervezők belül többet változtak, mint kívül. Az anyagok jó minőségűnek, ízlésesen kombináltnak és jól átgondoltnak tűnnek. Különösen a műszerfalat alakították át. A sebességmérő és a fordulatszámmérő kerete egy kis kijelző, amelynek információi a kormányon lévő gombokkal konfigurálhatók. Ahol az eredeti Fiat 500 néhány billenő kapcsolóval megboldogult, ma már a kormányon és a műszerfalon is rengeteg kezelőszerv található. Az elrendezés általában optimális, de nem minden sikerült tökéletesre. Egy példa: kicsit tapogatózni kell, hogy kioldjuk az elektromos kéziféket az üléstől jobbra, de az ülések kényelmesek és jó oldaltartást biztosítanak, a hely elegendő és megfelel a járműosztálynak. 350 literrel bőven van hely a csomagtartóban, igény esetén a hátsó üléstámlák lehajtásával akár 1000 liter tárolóhely is elérhető.
A Fiat nagyon büszke az „Uconnect” elnevezésű infotainment rendszerre is, amely elsősorban a műszerfal közepén található, immár nagyobb érintőképernyőn keresztül vezérelhető. Az okostelefonok könnyen integrálhatók, az állandó internetkapcsolatnak köszönhetően a streaming szolgáltatások, például a Spotify vagy más online szolgáltatások előhívhatók, és megjeleníthetők a jármű adatai is.