A VW Golf 8 olyan digitális, mint előtte semelyik más Golf

Tipikusan golfos: Keskeny fényszóró, C-oszlop

Az autobild cikke nyomán

Minden megújult és még mindig Golf: Elődjéhez képest sok minden változott, főleg az orrán. A fényszórók (LED alapfelszereltség) lényegesen vékonyabbak, és a sárvédőkbe is belesimulnak. A motorháztető kontúrosabb és tovább húzott, a hűtőrács keskenyebb, egy folyamatos krómozott díszcsík vonalban vizuálisan köti össze a fényszórókat.

Az első kötényt is újratervezték, a vízszintes dizájnelemek különösen szembetűnőek. Az alsó díszcsík végig krómozott, a felette lévő csíkok testszínben csillognak. Profilban különösen szembeötlő: a Golf 7-hez képest kissé meredekebb tetővonal. Ezen kívül a vállvonal markánsabb, az elkeskenyedő fényszóróktól az ajtókilincseken (az ID.3-mal megegyezően ) a hátsó lámpákig fut.

Méreteit tekintve a Golf hű marad önmagához, és nem nő ki középkategóriás formátumba. Pontosan 4284 milliméterével bő két centivel hosszabb elődjénél 4255 milliméternél, szélességében pedig alig van változás (1789 milliméter a korábbi 1799 milliméterhez képest). A Golf 8 magasságát tekintve némileg nőtt: 1456 milliméterről 1452 milliméterre, a tengelytáv pedig szinte teljesen megegyezik 2636 milliméterről 2637 milliméterre.

Méretei:

● Hosszúság: 4,26 méter
● Szélesség: 1,79 méter
● Magasság: 1,46 méter
● Tengelytáv: 2,64 méter

Belső tér: A Golf 1 pilótafülkéjét a táblagépek korszakába hozták

A Golf 8 megteszi a legnagyobb lépést a belső térben! A teljesen új felépítése ellenére, beleértve a továbbfejlesztett MIB 3-at is, azonnal eligazodhat. De kezdjük az elején: Az üléspozíció kellemesen alacsony, körbe tökéletesen láthatunk mindent! A Golf bizonyítja, hogy nem kell mindig SUV-nak lennie, hogy beláthassuk a forgalmat. Az elöl és hátul rendelkezésre álló hely a Golf 7 szintjén van, ez szinte mondhatjuk, hogy rendben van, a helykihasználás. A csomagtartóban 381 liter tér található, lehajtott hátsó üléssel mindez 1237 liter. Vessünk egy pillantást a műszerfalra mert a Wolfsburg – i tervezők újjáépítették az egész pilótafülkét . Jan Haacke belsőépítész egyértelmű összehasonlítást tesz: “A Golf 8 pilótafülkéje olyan, mint a Golf 1-é, csak a táblagépek korszakába hozták.” Nos, első pillantásra nem sok közös vonást látunk a Golf 1-el. Mit ért ez alatt Haacke: Az új Golf pilótafülkéje különösen rendezett és könnyen érthető. Ebben viszont teljesen igaza van!

A digitális pilótafülke alapfelszereltség

Kezdjük azzal a ténnyel, hogy a szellőzőnyílások sokkal alacsonyabban vannak elhelyezve, mint az előző modellben.

Természetesen a figyelemfelkeltő a 10,25 hüvelykes kijelzővel ellátott digitális pilótafülke, amely a Golf 8-nál alapfelszereltség. Optikailag csatlakoztatva van egy 8,25 hüvelykes érintőképernyő, felár nélkül,

VW igény szerint egy nagyobb, 10,25 hüvelykes képernyőt is beépíthet. Ezen kívül az új Golf belseje kellemesen letisztult dizájnnal rendelkezik. vannak gombok és kapcsolók , a legtöbb funkció a standard multifunkciós kormánykerékről (itt sok gomb van) érhető el, hangvezérléssel vagy érintéssel működtethető. Ha már érintésről van szó: a világítás beállításához már nincs szükség a klasszikus forgókapcsolóra, a funkciók vezérlése a kormánytól balra lévő érintőfelületeken keresztül történik. Amennyiben az „Automatikus” beállításon hagyja, akkor semmi más miatt nem kell aggódnia, minden magától működik.

Vezetési élmény: Így vezet a Golf 8  

VW Golf 8 VIII !!  EMBARGÓZOTT 2019. NOVEMBER 26. 16:00 !!

Az 1.5-ös simán gurul, észrevétlenül folytatja a munkáját.

Az AUTO BILD az új Golfot 1,5 literes eTSI motorral (mild hibrid) vezette. :

az 1.5-ös simán és egyenletesen működik, elődje durva induló viselkedése a múlté. A futómű kezeli az élénk és kényelmes közötti tartományt, a csillapítás sok kis köztes fokozatban állítható. Az új fordítással (változtatható is) a kormányzás sportos és közvetlen, de komfort módban rendkívül finom. A Golf dinamikusan és aktívan reagál a terhelés változásaira sajátos módon. A felfüggesztés rengeteg tartalékot kínál, a lengéscsillapítók érzékenyen reagálnak, az ErgoActive változat ülései pedig első osztályúak. De: A 17 hüvelykes, legalább 2,5 bar légnyomásra tervezett abroncsok hallhatóan és érezhetően Keményen gördülnek.

Alapvetően a Golf jól szigetelt csendes, terhelés alatt pofátlanul nyüzsög a motor, emellett hallhatóak a gördülési zaj.