Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the complianz-gdpr domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/autovalaszto.hu/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
PORSCHE Panamera 4S - Autós információ Önnek

Panamera 4S (970) 2009-2013

A 2009-es Sanghaji Autószalonon a Panamera termékcsalád bemutatása mellett a Porsche bemutatta a 4S változatot is. Ez volt istállótársai egyik legjobban kiegyensúlyozott változata.

Porsche Panamera 4S

A négyajtós Porsche ötlete nem volt új. A 80-as évek végén a 989-es koncepcióautóval próbálták ki, amely a 911-es platformra épült. Később két négyajtós Porsche 928-ast is kipróbált a német autógyártó. További erőfeszítések után a mérnökcsapatnak sikerült elkészítenie a Panamera-t.

A négyajtós Porschét nehéz volt megérteni és néhány rajongó elfogadni, de szükség volt rá. Azoknak, akiknek 911-esük volt, egy 4 ajtós autóra volt szükségük ahhoz, hogy élvezhessék a mindennapi vezetést a mindennapi vezetők kényelmével és követelményeivel. A Panamera a 928-as evolúciója volt, első motorral és hátsókerék-hajtással. A fényszórókat a Cayenne-re szerelt lámpák ihlették, a ferde háttámla pedig egy 911-esre emlékeztetett. Az első kerékívek mögé egy pár szellőzőnyílást szereltek fel. A hátsó lámpák hasonlóak voltak, mint a Kajmánon.

Porsche Panamera 4S

Belül a Panamera tervezői a luxus Vertu mobiltelefonokból merítettek ihletet. A négyüléses elrendezés volt az egyetlen lehetőség, nagy középkonzollal, amely elválasztotta a vezetőt a többi utastól. Hátul volt egy tisztességes szoba a felnőttek számára, és mivel ferdehátú volt, lenyűgöző csomagmegőrzőt lehetett kapni egy Porsche számára.

Porsche Panamera 4S

A hajtáslánchoz a Porsche a Cayenne-t választotta inspirációs modellnek, a motorháztető alá szerelve a 4,8 literes V8-as motort. A Panamera 4S esetében az autót összkerék-hajtással és 7 fokozatú automata (PDK – duplakuplungos) sebességváltóval szerelte fel. A 400 lóerős Porsche 4 ajtós ferdehátú 5 másodperces 0-ról 100 km/órára (0-62 mph) volt jó.