Autóválasztó

tesztek

Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt

2011. november 01.  |  Lénárt Attila
Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt
Látványos külseje és igazán olaszos belseje mellett motorjának erejével, csekély fogyasztásával és árával is hódítani készül a leger?sebb Fiat Bravo.

hirdetés

Minden ismer?söm lelkendezve nézegette, tapogatta a Bravo csúcsverzióját, amely a kétszín?, sötét felnijeivel, sötétített ablakaival, divatos fehér színben valóban attraktív. F?leg belül: metálosan csillogó piros szövet-betétek, nagyméret?, szép grafikájú kijelz? – igazi olaszos enteri?r. Ráadásul nem csak szép az autó, hanem nagyon jól is megy: a 165 lóer?s kétliteres dízel valóban döbbenetes dinamikával mozgatja a kocsit. Közben 7,5 liternél nem is fogyaszt többet városban, autópályán pedig 6 literrel is beéri. A hatmillió forintos ár pedig kifejezetten jó vétellé teszi a Bravo sportváltozatát. De miel?tt els? lelkesedésünkt?l vezérelve elrohannánk megrendelni, olvassuk tovább, mi következik onnantól, hogy „csakhogy”!

Csakhogy a Bravo a legkevésbé sem kifinomult: motorja hidegen igencsak hangos, és nagyon rövid izzítást is igényel, ami már rég kiment a divatból. Ráadásul alapfordulatszámról lassan rugaszkodik el az autó, és könnyen le is fullad. A váltókar viszonylag hosszú úton jár, a fokozatok között nagyok a különbségek, így váltáskor megtorpan a kocsi. Olyan vezetni, mint a tíz évvel ezel?tti dízeleket – igaz, a fogyasztása tényleg remek a teljesítményéhez képest!

A futóm? sportosan kemény – talán csak a Focusnak van hasonló, szlalom-versenyre tervezett felfüggesztése, ugyanakkor kínszenvedés áthajtani vele egy fekv?rend?rön, vagy nagyobb úthibán. A kormányzás precíz, és kell?en nagy er? kell hozzá, ráadásul városban nagyobb rásegítés? City-üzemmód is választható. A Bravo rendelkezik ugyan a kategória egyik legnagyobb csomagterével, de ehhez a hátsó üléssortól vették el a helyet: magas termet? vezet? mögött szinte nincs lábtér. Az ára viszont nyer?: jelent?sen olcsóbb, mint a hasonlóan er?s dízel Focus vagy Golf.


M?szaki adatok: Fiat Bravo 2.0 Multijet Sport

Motor: négyhengeres, turbódízel Henger?rtartalom: 1956 cm3 Teljesítmény: 165 LE 4000/min Nyomaték: 360 Nm 1750/min Hajtás: els?kerékhajtás Sebességváltó: hatfokozatú kézi

Hossz/szél./mag.: 4336/1792/1498 mm Tengelytáv: 2600 mm Nyomtáv: 1538/1532 mm Saját/össztömeg: 1435/1870 kg Csomagtartó: 400/1175 l Üzemanyagtartály: 58 l Gumiabroncs: 225/40 R18

Végsebesség: 215 km/h Gyorsulás 0-ról 100-ra: 8,2 s Gyári fogyasztás (város/országút/átlag): 6,9/4,3/5,3 l/100 km CO2-kibocsátás: 139 g/km Tesztfogyasztás: (átlag) 6,7 l/100 km Garancia 2 év, km-korlát nélkül Alapár: 5 820 000 Ft A tesztelt modell ára: 6 447 000 Ft

TETSZETT Attraktív küls?, tetszet?s bels?, döbbenetes dinamika, csekély fogyasztás, kedvez? ár
NEM TETSZETT Hidegen zajos motor, lehetne jobb áttételezése, sz?kös hátsó üléssor


Hozzászólások


Szóljon hozzá!
Ön még nincs bejelentkezve. A hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon!

Még nincs hozzászólás

magazin

További tesztek


Ford Focus Kombi 1.6 16V rend?rautó teszt
Ford Focus Kombi 1.6 16V rend?rautó teszt
2013-08-24 | Sose vegyünk használt taxit! – tartja az alapigazság, hiszen azokban sok a kilométer, és f?leg városban használták ?ket. De mi a helyzet az egykori rend?rautókkal? Az ember azt hinné, azok is a kerülend?k, hiszen szolgálati idejük alatt ütötték-vágták ?ket. Vizsgáljuk meg, milyen állapotban van egy volt rend?rautó! tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


magazin


Galéria

Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt Fiat Bravo 2.0 Multijet teszt

További információ
Fiat Bravo 165 lóer?s dízelmotorral
Fiat Bravo 165 lóer?s dízelmotorral Újabb er?forrással b?vül a Fiat Bravo motorválasztéka. A Párizsi Autószalontól kezd?d?en az olaszok új fejlesztés?, 2 literes, 165 lóer?s common-rail dízeljével is rendelhet? a kompakt autó.
tovább...


Kapcsolódó hírek

Ajánló

Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
2014-01-16 | Ismét a klasszikus bukókerettel készül a Porsche 911 új generációjának Targa kivitele, a retró küls? azonban modern technikát rejt. tovább...
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
2014-01-08 | Csomagterének méretével a ?koda Octaviával is felveszi a versenyt a Peugeot 308 kombi-változatának új generációja. tovább...
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
2014-01-08 | Németországban már rendelhet? a Golf egyter? karosszériaváltozata, amely Golf Plus helyett Golf Sportsvan néven készül, és négyféle motor közül lehet választani hozzá. tovább...


katalógus


Kapcsolódó autók a katalógusban

Fiat Stilo
Fiat
Stilo

2001-2008
Ford Ka
Ford
Ka

2010-
Fiat Panda
Fiat
Panda

2003-2012
Fiat 500
Fiat
500

2007-

További autók a katalógusban


használtautó


Kapcsolódó hirdetések

Fiat Punto 1.3 Multijet KLÍMA
Fiat Punto 1.3 Multijet KLÍMA
1251 cm3, Dízel, 2006
899 000 Ft
Fiat Dobló 1.6 16V MPI PANORAMA
Fiat Dobló 1.6 16V MPI PANORAMA
1596 cm3, Benzin, 2003
879 000 Ft
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
Fiat Grande Punto 1.3 Mjet
1248 cm3, Dízel, 2008
2 600 000 Ft

További hirdetések


Adja fel használtautó-hirdetését ingyen!


hirdetés

Autóválasztó
© 2005-2017
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés