Autóválasztó

tesztek

Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt

2011. december 01.  |  Lénárt Attila
Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt
Elég egyetlen pillantás az Elantrára ahhoz, hogy kétségünk se legyen: a Hyundai tényleg óriási változáson ment keresztül. Ez az autó olyan érett és kiforrott konstrukciónak t?nik, amilyen valójában. És a min?ségére sem lehet semmi panasz. S?t!

hirdetés

„Nem, a H-bet?s embléma nem Hondát, hanem Hyundait jelent” – magyarázkodik az ember lépten-nyomon azon ismer?seinek, akik karnyújtásnyi távolságra megközelítették az Elantrát. Autós újságíró szemmel persze nem is t?nnek hondásnak a kocsi vonalai. Ismer?snek azonban igen, csak tudná az ember, hogy honnan! Eleinte toyotásnak gondoltuk, de nem sikerült tetten érni semmi különösebben hasonló vonást. Így igazából azzal magyaráznánk az Elantra által kiváltott „ezt már mintha láttam volna” érzést, hogy egyszer?en olyan jól eltalálták a formavilágot a tervez?k, hogy pontosan megfelel az avatott szem elvárásainak.

Mint ahogy az autó maga is megfelel minden elvárásunknak. A bels? térben mindenütt igényes, min?ségi anyagok vesznek körül bennünket, és az összeszerelés min?ségére sem igazán panaszkodhatunk. A m?szerfal és a középkonzol az egyik legszebb a kategóriában. A vezet?ülés lapja a combunknál külön is állítható – remekül támasztva a lábat. Elöl-hátul egyaránt b?séges a helykínálat – nem véletlen, a tengelytáv a középkategóriásokra jellemz? érték –, és a csúcsmodellben még a hátul ül?knek is jut ülésf?tés. A csomagtartó meglep?en nagy és lépcs?shátú létére könnyen pakolható. Az 1,6 literes, 132 lóer?s benzinmotor kifejezetten takarékos: még automataváltóval párosítva sem fogyaszt többet 8 liternél városban, ugyanakkor kell? dinamikával gyorsítja a kocsit. A futóm? hangolása inkább sportos, mint kényelmes, de szerencsére azért nem annyira feszes, hogy zavaró mértékben rázzon. A hangszigetelés példás, a felszereltség pedig fejedelmi – a hat légzsák, ESP és klíma mellett a b?rkormány és ködfényszóró is befért az alapárba, míg a csúcsmodellhez már elektromos ülésállítás is jár. Az Elantra tökéletes városi családi autó, amellyel akár hosszabb utazásokra is vállalkozhatunk.


M?szaki adatok: Hyundai Elantra 1.6i aut. Style

Motor: négyhengeres benzines Henger?rtartalom: 1591 cm3 Teljesítmény: 132 LE 6300/min Nyomaték: 161 Nm 4850/min Hajtás: els?kerékhajtás Sebességváltó: hatfokozatú automata

Hossz/szél./mag.: 4530/1775/1445 mm Tengelytáv: 2700 mm Nyomtáv: 1551/1564 mm Saját/össztömeg: 1192/1800 kg Csomagtartó: 485 l Üzemanyagtartály: 49 l Gumiabroncs: 205/55 R16

Végsebesség: 195 km/h Gyorsulás 0-ról 100-ra: 11,6 s Gyári fogyasztás (város/országút/átlag): 9,4/5,6/7,0 l/100 km CO2-kibocsátás: 162 g/km Tesztfogyasztás: (átlag) 8,0 l/100 km Garancia 5 év, km-korlát nélkül Alapár: 4 590 000 Ft A tesztelt modell ára: 5 940 000 Ft

TETSZETT Igényes és tágas utastér, er?s és takarékos motor, gazdag felszereltség
NEM TETSZETT Nincs motorválaszték


Hozzászólások


Szóljon hozzá!
Ön még nincs bejelentkezve. A hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon!

Még nincs hozzászólás

magazin

További tesztek


Ford Focus Kombi 1.6 16V rend?rautó teszt
Ford Focus Kombi 1.6 16V rend?rautó teszt
2013-08-24 | Sose vegyünk használt taxit! – tartja az alapigazság, hiszen azokban sok a kilométer, és f?leg városban használták ?ket. De mi a helyzet az egykori rend?rautókkal? Az ember azt hinné, azok is a kerülend?k, hiszen szolgálati idejük alatt ütötték-vágták ?ket. Vizsgáljuk meg, milyen állapotban van egy volt rend?rautó! tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


magazin


Galéria

Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt Hyundai Elantra 1.6 aut. teszt

További információ
Hyundai Avante: rá sem ismerni
Hyundai Avante: rá sem ismerni El?djével egyetlen közös vonása sincs a Hyundai új alsó-középkategóriás lépcs?shátújának: a nálunk Elantra néven ismert Avante új generációja sportos karosszériát kapott.
tovább...


Kapcsolódó hírek

Ajánló

Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
2014-01-16 | Ismét a klasszikus bukókerettel készül a Porsche 911 új generációjának Targa kivitele, a retró küls? azonban modern technikát rejt. tovább...
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
2014-01-08 | Csomagterének méretével a ?koda Octaviával is felveszi a versenyt a Peugeot 308 kombi-változatának új generációja. tovább...
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
2014-01-08 | Németországban már rendelhet? a Golf egyter? karosszériaváltozata, amely Golf Plus helyett Golf Sportsvan néven készül, és négyféle motor közül lehet választani hozzá. tovább...


katalógus


Autók a katalógusban

Alfa Romeo GT
Alfa Romeo
GT

2004-2011
Audi A6
Audi
A6

2004-2011
Chevrolet Cruze
Chevrolet
Cruze

2009-
BMW 1-es sorozat
BMW
1-es sorozat

2004-2011

További autók a katalógusban


használtautó


Kapcsolódó hirdetések

Hyundai Accent 1.5 CRDi LS Mo-i!
Hyundai Accent 1.5 CRDi LS Mo-i!
1493 cm3, Dízel, 2003
730 000 Ft
Hyundai Pony 1,5 Benzin GLSi
Hyundai Pony 1,5 Benzin GLSi
1468 cm3, Benzin, 1993/12
210 000 Ft
Hyundai Getz 1.5CRDi
Hyundai Getz 1.5CRDi
1493 cm3, Dízel, 2005
799 000 Ft

További hirdetések


Adja fel használtautó-hirdetését ingyen!


hirdetés

Autóválasztó
© 2005-2017
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés