hírek
Porsche 911 Turbo: még er?sebb, még okosabb
2013. május 05. | Autóválasztó

Minden eddiginél er?sebb lett az új Porsche 911 Turbo, az akár 560 lóer?s csúcsmodell pedig számos új felszereléssel is gazdagabb lett.
hirdetés
Tovább b?vül az új generációs Porsche 911 kínálata: az alapmodellek, valamint az összkerékhajtású Carrera 4 és a versenypályáról érkezett GT3 után bemutatkozott az új 911 Turbo, valamint a még er?sebb Turbo S. Az újdonságot ugyanaz a 3,8 literes, hathengeres boxermotor hajtja, mint az el?döt, de növeltek a teljesítményén: a Turbo már 500 helyett 520, a Turbo S pedig 530 helyett 560 lóer?re képes. A hétfokozatú, duplakuplungos váltóval a 911 Turbo álló helyzetb?l százra 3,2 másodperc alatt gyorsul, míg az S-nek egytizeddel kevesebb id?re van szüksége, a végsebessége 318 km/óra. A start-stop rendszer alapfelszerelés, és már nem csak álló helyzetben, de állóra guruláskor is leállítja a motort, így 9,7 l/100 km-re csökkent a 911 Turbo átlagfogyasztása.

|
Jellegzetes légterel? és kiszélesített sárvéd?k
|
Mint eddig, most is a Turbo a legszélesebb a 911-esek között: a hátsó sárvéd?i 28 mm-rel lettek szélesebbek, és olyan hangsúlyosak, hogy szinte vízszintesek a hátsó oldalablakok mellett. Az el?dhöz képest 100 mm-rel hosszabb lett a tengelytáv, a man?verezhet?séget pedig a Turbo esetén aktív hátsókerék-kormányzás is segíti. 50 km/órás sebesség alatt a hátsó kerekek az els?kkel ellentétes irányban fordulnak el legfeljebb 2,8 fokban, így a Porsche úgy kanyarodik, mintha a tengelytávja 250 mm-rel rövidebb lenne. 80 km/órás sebesség felett a hátsó kerekek az els?kkel megegyez? irányban fordulnak el néhány fokkal, így a 911 Turbo olyan stabil, mintha a tengelytávja 500 mm-rel hosszabb lenne. Most el?ször aktív légterel?k is járnak az autóhoz, amelynek viselkedését az adaptív lengéscsillapítók szabályzásával is a vezetési stílusunkhoz lehet igazítani.

|
Új extrák jelentek meg
|
Utasterében is új felszereléseket kapott a 911 Turbo. Már táblafelismer? rendszer, adaptív tempomat és Burmeister prémium hifi is elérhet?, ahogyan teljesen LED-es fényszóró automatikus távolsági fénnyel, utóbbi a Turbo S esetén szériafelszerelés. A kétszín? könny?fém kerekek 20 colosak, az S-nél egyetlen központi kerékcsavarral, akárcsak a versenyautókon. Az új Porsche 911 Turbo és Turbo S idén szeptemberben kerül a kereskedésekbe, az el?bbi 162 055 euróba kerül, a jobban felszerelt és er?sebb S-ért pedig 195 256 eurót kérnek.
Hozzászólások
Szóljon hozzá!
Még nincs hozzászólás
magazin
2014-01-30 | A nálunk már nem kapható Maxima utódját vetíti el?re az a sportlimuzin, amelyet a detroiti autószalonon mutatott be a Nissan. tovább...
|
|
hirdetés
|
magazin
Galéria
Kapcsolódó hírek
Ajánló
 |
2014-01-16 | Ismét a klasszikus bukókerettel készül a Porsche 911 új generációjának Targa kivitele, a retró küls? azonban modern technikát rejt. tovább...
|
 |
2014-01-08 | Csomagterének méretével a ?koda Octaviával is felveszi a versenyt a Peugeot 308 kombi-változatának új generációja. tovább...
|
 |
2014-01-08 | Németországban már rendelhet? a Golf egyter? karosszériaváltozata, amely Golf Plus helyett Golf Sportsvan néven készül, és négyféle motor közül lehet választani hozzá. tovább...
|
katalógus
Autók a katalógusban
További autók a katalógusban
használtautó
Kapcsolódó hirdetések
|
1997 cm3, Dízel, 2011
6 599 000 Ft
|
|
1242 cm3, Benzin, 2008
1 699 000 Ft
|
|
1753 cm3, Dízel, 2008
2 190 000 Ft
|
További hirdetések
hirdetés
|