Autóválasztó

hírek

Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás

2012. augusztus 29.  |  Autóválasztó
Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás
Bemutatkozott a Mazda6 harmadik generációja, amely nem csak sportosabb formájú és tágasabb utaster?, de könnyebb és takarékosabb is lett el?djénél.

hirdetés

Moszkvában tartotta a Mazda6 harmadik generációjának bemutatóját a japán gyártó. A középkategóriás újdonság a Mazda második olyan modellje a CX-5 szabadid?-autó után, amely a Skyactiv épít?készletb?l állt össze. Az alapoktól újratervezett m?szaki alappal a japánok célja az, hogy a korábbiaknál biztonságosabb és takarékosabb autót készítsenek.


Hosszabb és tágasabb, mégis könnyebb az új Mazda6

A Mazda6 négyajtós, lépcs?shátú karosszériával mutatkozott be, de egy korábbi fotóról biztosra vehet?, hogy kombi kivitele is lesz. A négyajtós modell 4,865 méter hosszú, 1,84 méter széles és 1,45 méter magas, ami azt jelenti, hogy 110 mm-rel hosszabb, 45 mm-rel szélesebb és 10 mm-rel magasabb el?djénél, a 2,83 méteres tengelytáv 105 mm-es növekedést jelent. A nagyobb küls? méretek tágasabb bels?t is jelentenek: a hátsó lábtér négy centivel nagyobb, míg az ül?lap kett?, az üléstámla három centivel lett hosszabb. A csomagtér 483 literes, ami azonban 21 literrel kevesebb, mint az el?dben.


Áttekinthet? a bels?, jobb min?ség?ek az anyagok

Kétféle benzinmotorral jelent meg az autó, de biztosra vehet?, hogy az európai piacon a dízelek is elérhet?k lesznek. A 2 literes, négyhengeres benzines 150 lóer?s és 210 Nm a legnagyobb nyomatéka, míg a 2,5 literes, szintén négyhengeres benzinmotor 192 lóer?re és 256 Nm nyomatékra képes. A kisebb motorhoz hatsebességes kézi váltó jár és opciós a szintén hatfokozatú automata, amely a nagyobb er?forrásnál széria.


Jobb oldalon a fedélzeti számítógép 3,5 colos kijelz?je

A Skyactiv technikának köszönhet?en az új Mazda6 jelent?sen könnyebb lett: mindössze 1340 kilogrammot nyom. Az i-stop nev? start-stop rendszer szériafelszerelés, míg a nagyobb motorhoz jár a Mazda újonnan kifejlesztett regenerációs berendezése is: már gázelvételkor megkezd?dik az energia visszatermelése egy kondenzátorba, amelyr?l a fedélzeti elektromos fogyasztókat táplálják. A Mazda6 fogyasztása így különösen alacsony: a 2 literes motor átlagfogyasztása 6 l/100 km, a 2,5 literesé 6,4 l/100 km.


Európában dízel és kombi is lesz bel?le

Nem csak szép, de áramvonalas is a Mazda középkategóriása, a karosszéria légellenállási együtthatója 0,26. Az alapmodellre 17 colos kerekek kerülnek, míg a jobban felszerelt változatok 19 colosakat kapnak. A m?szerfal a CX-5 átlátható és egyszer?en kezelhet? stílusát követi. A három kerek számlap közül a jobb oldaliban 3,5 colos kijelz? kapott helyet a fedélzeti számítógép adatainak, míg a középkonzolra 5 colos képerny? került a navigáció és multimédia számára, ezt az ülések közti forgó-nyomógombbal lehet vezérelni. A Mazda6 biztonsági eszközök egész sorát vonultatja fel, az adaptív fényszórótól a holttérfigyel? rendszeren és sávelhagyásra való figyelmeztetésen át a ráfutásos baleseteket megel?z? rendszerig.


Hozzászólások


Szóljon hozzá!
Ön még nincs bejelentkezve. A hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon!

Még nincs hozzászólás

magazin

További hírek


Nissan Sport Sedan Concept: dinamikus elképzelés
Nissan Sport Sedan Concept: dinamikus elképzelés
2014-01-30 | A nálunk már nem kapható Maxima utódját vetíti el?re az a sportlimuzin, amelyet a detroiti autószalonon mutatott be a Nissan. tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


magazin


Galéria

Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás Mazda6: sportosabb és könnyebb középkategóriás

További információ
Mazda6: még sportosabb lesz
Mazda6: még sportosabb lesz Megjelentek az els? képek a Mazda6 harmadik generációjáról, amely minden eddiginél sportosabb formát kapott.
tovább...


Kapcsolódó hírek

Ajánló

Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
Porsche 911 Targa: klasszikus tet?vel
2014-01-16 | Ismét a klasszikus bukókerettel készül a Porsche 911 új generációjának Targa kivitele, a retró küls? azonban modern technikát rejt. tovább...
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
Peugeot 308 SW: óriási csomagtérrel
2014-01-08 | Csomagterének méretével a ?koda Octaviával is felveszi a versenyt a Peugeot 308 kombi-változatának új generációja. tovább...
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
Volkswagen Golf Sportsvan: a Golf Plus utódja
2014-01-08 | Németországban már rendelhet? a Golf egyter? karosszériaváltozata, amely Golf Plus helyett Golf Sportsvan néven készül, és négyféle motor közül lehet választani hozzá. tovább...


katalógus


Autók a katalógusban

Citroën C2
Citroën
C2

2003-2010
Ford Fiesta
Ford
Fiesta

2002-2008
Ford Fiesta
Ford
Fiesta

2008-
Citroën Berlingo
Citroën
Berlingo

2008-

További autók a katalógusban


használtautó


Kapcsolódó hirdetések

Mazda 6 SEDAN 2.0 CD 140 GTA
Mazda 6 SEDAN 2.0 CD 140 GTA
1998 cm3, Dízel, 2011
4 750 000 Ft
Mazda CX-7 CD173 REVOLUTION TOPE
Mazda CX-7 CD173 REVOLUTION TOPE
2183 cm3, Dízel, 2010
10 425 000 Ft
Mazda 2 SPORT 1.4 CD CE PLUS
Mazda 2 SPORT 1.4 CD CE PLUS
1399 cm3, Dízel, 2008
1 690 000 Ft

További hirdetések


Adja fel használtautó-hirdetését ingyen!


hirdetés

Autóválasztó
© 2005-2018
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés