Autóválasztó

fórum


Skoda Felicia 1.3

Ön még nincs bejelentkezve. A hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon!


rolloveryeah
2009.08.26. 16:46
#4

szép

kovihel
2009.08.26. 16:24
#3

nekünk is volt egy 2000-es évjáratú 1.3 Lxi...jó kocsi volt :)

fuego
2008.04.17. 12:26
#2

Na igen... Ez a különbség. Amerikában a farmereknek pick-up jut. Nálunk meg járjon Feliciával. Különben tényleg jó kis autó volt annyi pénzért, nekem is volt egy ismer?söm, szerette. Nagy lépés volt annó a Favorithoz képest.

wyclefjean
2008.04.13. 21:04
#1

Skoda Felicia 1.3 LXi City

1999 ?szén vettük át a harmadik Skodánk. Korábban volt kerek lámpás piros 120-as majd ezt 1989-ben egy utolsó kiadású sötétbarna 5 sebességes 120L követte. Talán ez a barna szín volt a legtartósabb elnézve a többi 120-as Skodát. 10 év alatt nem fakult egy csöppet se. 99-ben a család le akarta mégis a még mindig jó állapotú 120-ast cserélni. A családi kassza 2 millió Ft-ban maximalizálta az új autó vételét. Két autó jött csak számításba: Skoda Felicia és Suzuki Swift. Mindegyik márkától az 5 ajtós kivitelt néztük meg mivel a Sedanba a nálunk használatos dolgokat nem tudtuk volna elhelyezni. Árban egy hajszállal volt kedvez?bb a Swift közel azonos felszereltség mellett. Teljesítményben hajszál pontosan 68 LE volt mind a két 1,3-as, de mivel a Skoda majdnem 200 kilóval nehezebb és kicsivel korszer?tlenebb motorral volt felvértezve ezért a fogyasztás tekintetében alulmaradt. Itt jegyzem meg , hogy a súlytöbblet a biztonság javát szolgálja és így is az idáig mért átlagfogyasztásunk 6,5 litert hozott ki, mely rövid távú utakból állt többnyire. A választásunk a cseh márka akkor közkedvelt modellje lett, egy smaragdzöld színnel.(1.999.000Ft) A felszereltség 13 colos könny?fém felniket, távirányítású központi zárat+gyári riasztó, mely belül hangérzékel?kkel is el van látva, els? elektromos ablakemel?ket, elektromosan állítható küls? tükröket, b?r 4 küll?s kormánykerék+váltó, 1/3-2/3 arányban osztott hátsó üléseket, zöld h?véd? üvegezést, fordulatszámmér?t….. tartalmazott. A biztonságot még nem szolgálja se ABS, se légzsák, de fékek elég hatásosan fognak. Elöl tárcsa féket hátul dobféket kapott a Felicia. Küls? formavilágán már az új Skoda arculat látszódik. A zöld emblémás szárnyaló nyíl, valamint a krómozott h?t?maszk. A hátsó kerekeknél nem ívesen van kialakítva sárvéd? íve ami elég régimódi alakot ad így a kocsinak, de hátul a végigfutó m?anyag nagyon ízlésesen folytatódik a lámpabúrákkal, és olvad is egybe egyúttal. Nagyon megnyer? a hátsó formavilág és krómbetükkel van feltüntetve a FELICIA modellnév. Az ülések nagyon kényelmesnek hatottak a 120-as Skoda után és nagyon jó oldaltartásúnak t?ntek. Mára már az oldaltartását nem dicsérném, de hosszabb úton is kényelmesek az ülések. A bels? m?anyagok kopogósak ,de legalább könnyen tisztíthatóak és a jó összeszerelésnek köszönhet?en a mai napig nem zörögnek. A hátulra szorulók csak rövid távon érzezhetik jól magukat ha hárman kell, hogy elférjenek. A fejtér 180cm-nek még éppen elegend? neccesen. Ha csak két személy szorul hátra, akkor hosszú uton se fogják kényelmetlenül érezni magukat. A teljesítmény hétköznapi használatra és város illetve rövid távokra tökéletesen elegend?. A váltóval könnyedén váltunk a fokozatok között, melyek közül a 2-es hosszúra sikeredett, lassú gurulásnál, szinte álló helyzetb?l is könnyedén lehet vele elindulni. Lehet 50-es tempónál 5-ödiket használni, és nem rángat az autó, de ilyenkor semmilyen tartalék nem állrendelkezésre. A csomagtartó, mely számunkra nagyon meghatározó volt még nagyon jól teljesít, mondhatnám kiválóan. Nem kell magasra emelni a tárgyakat ( ellentétben a Swift-nél a lámpa fölé kell emelni és kis lyukon beejteni a dolgokat). A régi kétütem? kapálógépünket melynek alja és teteje külön van könnyedén elfér lehajtott ülések nélkül. A f?nyírót is könnyedén be lehet rakni tartozékaival együtt. Lehajtott ülésekkel meg 2db 200 literes hordót is be tudtunk már tenni és volt, hogy 17 zsák cuccot kellett cipelnünk, ami szintúgy könnyedén elfért.
A család nagyon elégedett, és mai napig úgy érzi hogy jól döntött, mivel m?szaki hibánk ez idáig szerencsére nem volt. Egyedül a központi zár nem akarja nyitni az egyik hátsó ajtót, de még nem szántuk el magunkat hogy megnézessük. Az akkumulátor és olaj cserén kívül még más dolog nem volt.
A következ? kiszemelt használtan egy els? széria kinézet? Fabia lehet 1,2-es 64 LE motorral.
Reméljük, hogy elégedettségünk a Skoda modelljeihez továbbra is megmarad.




magazin

A legfrissebb hírek


Nissan Sport Sedan Concept: dinamikus elképzelés
Nissan Sport Sedan Concept: dinamikus elképzelés
2014-01-30 | A nálunk már nem kapható Maxima utódját vetíti el?re az a sportlimuzin, amelyet a detroiti autószalonon mutatott be a Nissan. tovább...


Az oldal tetejére | Vissza a kezdőlapra


hirdetés


belépés

Regisztráció Elfelejtett jelszó


hirdetés


katalógus

Minden autótípus részletes tesztjét műszaki adatokkal, árakkal, várható fenntartási költségekkel megtalálja az Autókatalógusban!

Újdonságok a katalógusban

Ford Fiesta
Ford
Fiesta

2008-
Fiat Freemont
Fiat
Freemont

2011-
Ford Fiesta
Ford
Fiesta

2002-2008
Peugeot Bipper
Peugeot
Bipper

2008-

További autók a katalógusban


használtautó


Használtautó-hirdetések

Fiat Tipo 1.4 SX
Fiat Tipo 1.4 SX
1372 cm3, Benzin, 1992
300 000 Ft
Peugeot Boxer 350 2.2 HDi 120 KLÍMÁS LH3
Peugeot Boxer 350 2.2 HDi 120 KLÍMÁS LH3
2198 cm3, Dízel, 2008
2 380 000 Ft
Skoda Fabia 1.4 PD TDi AMBIANTE mo-i 1.tulaj.
Skoda Fabia 1.4 PD TDi AMBIANTE mo-i 1.tulaj.
1422 cm3, Dízel, 2010
2 050 000 Ft

További hirdetések


Adja fel használtautó-hirdetését ingyen!


Autóválasztó
© 2005-2019
Fórum
Impresszum
Kapcsolat
RSS
Autómagazin Magazin
Hírek
Tesztek
Cikkek
Autókatalógus Autókatalógus
Böngészés
Keresés
Statisztikák
Használtautók Használtautó
Böngészés
Keresés
Új hirdetés