autókatalógus
Peugeot Partner 

El?djéhez képes sokkal kevésbé érz?dik az újabb Citroen Berlingo, Peugeot Partner modellcsaládon, hogy eredetileg haszonjárm?nek szánták. Ez már majdnem olyan, mint egy kompakt egyter?, csak olcsóbb.
hirdetés
Karosszéria, utastér
Teherautónak tervezték, a Citroën Berlingo és Peugeot Partner mégis számos nagycsaládos racionális választása volt az elmúlt évtizedben. A 2008-ban bemutatott második széria az új C4/308 padlólemezére épül. Nem hosszabb, mint egy mai kompakt ötajtós, ám szélessége és magassága révén jóval nagyobb azoknál. A típus minden helyigényünket kielégíti: magas pozíciójú vezet?ülését a tengelyirányban is állítható kormányoszloppal kényelmesre szabhatjuk, és a fejtér még magasra n?tt sof?r fölött is olyan nagy marad, hogy jutott hely egy széles tet?polcnak. A holtteret hátul is igyekeztek kihasználni: a tet?galériának nevezett bels? tet?csomagtartóra léceket, polcokat vagy bármi olyat helyezhetünk, ami túl hosszú a raktérbe, de nem nehezebb húsz kilónál. Hatalmas tároló került az els? ülések közé, ezt rolóval zárhatjuk, vagy az egész dobozt ki is emelhetjük. Hátul három különálló, egyforma szélesség? ülést találunk, ami akár három gyerekülés beszerelését is lehet?vé teszi. Az ülések kivételesen jó formázásúak, de nagyobb termet?eknek már sz?knek és rövidnek bizonyulnak. Ami nem fér el a padlóban, az ülések alatti vagy fölötti rekeszekben, azt a legalább 547 literes csomagtér várja. A kétfelé nyitható raktérajtó nem szép, de praktikus, az egyben felfelé nyíló, három négyzetméteres ajtót ugyanis sz?k parkolóhelyen lehetetlen felnyitni. A poggyászok rögzítését kampók és fülek segítik, a csomagtér világítása kivehet? és akkumulátoros zseblámpaként is használható. Hétszemélyes kivitele is van, ám annak leghátsó ülései sz?kösek, és százliteresnél is kisebb helyet hagynak a csomagoknak.
M?szaki tartalom
A motorpaletta 1,6 literes benzines és dízel er?forrásokból áll, a praktikus autóhoz az utóbbi az optimális választás. A 92 lóer?s alapmodell is kielégíti a legtöbb igényt, de jobb a változó geometriájú turbós, 112 lóer?s kivitel, egyébként mindkét motor fogyasztása igen szerény. Különösen igaz ez a fejlett start-stop rendszerrel adott e-HDI változatra. A kormányzáson érz?dik a teherautós-rokonság: nem épp közvetlen, nem is pontos, de könny?. A futóm? kicsit keményebb a komfortosnál, kicsit puhább a feszesnél: a célnak éppenséggel megfelel, de hosszabb, zötyög?s úton kissé kifárasztja a vezet?t.
Költségek, felszereltség, biztonság
A Partner listaáron nem a kategória legolcsóbbja, de a márka folyamatosan akciósan kínálja az egyes típusokat, így nem is számít drágának. ESP-t 95 ezer forintért lehet kérni a kocsihoz. Némileg meglep? módon a klíma nem alapfelszerelés.
Szerintünk
TETSZETT
Hatalmas csomagtér, praktikus berendezés, rengeteg pakolóhely, takarékos és nyomatékos dízelmotorok |
NEM TETSZETT
Hiányos alapfelszereltség, kissé teherautós vezethet?ség |
|
Vezetés |  |
Utastér |  |
Minőség |  |
Szerintünk | Már majdnem egyter? |
|
Műszaki adatok
Méretek
|
Hosszúság |
Szélesség |
Magasság |
Tengelytáv |
Csomagtér |
5 ajtós |
4380 mm |
1810 mm |
1801 mm |
2728 mm |
675/3000 l |
Motorválaszték
|
Teljesítmény |
Nyomaték |
Gyorsulás |
Végsebesség |
Fogyasztás |
1,6 benzin |
90 LE |
132 Nm |
15,3 s |
160 km/h |
8,2 l |
1,6 benzin |
98 LE |
152 Nm |
13,8 s |
166 km/h |
7,1 l |
1,6 benzin |
110 LE |
147 Nm |
13,5 s |
170 km/h |
8,2 l |
1,6 benzin |
120 LE |
160 Nm |
12,6 s |
177 km/h |
7,3 l |
1,6 dízel |
75 LE |
185 Nm |
14,4 s |
150 km/h |
5,3 l |
1,6 dízel |
92 LE |
230 Nm |
14,3 s |
165 km/h |
4,9 l |
1,6 dízel |
112 LE |
260 Nm |
12,1 s |
172 km/h |
5,3 l |
|
Törésteszt
Euro NCAP (2008)
|
Utasbiztonság
 |
Gyermekbiztonság
 |
Gyalogosbiztonság
 |
Árlista
Peugeot Partner
|
Telj. |
Ajtó |
Ár |
Partner Tepee 1.6 VTI Base |
95 LE |
5 |
4 320 000 Ft |
Partner Tepee 1.6 HDI Access |
75 LE |
5 |
4 675 000 Ft |
Partner Tepee 1.6 VTI Base |
120 LE |
5 |
5 035 000 Ft |
Partner Tepee 1.6 e-HDI Base |
90 LE |
5 |
5 565 000 Ft |
Partner Tepee 1.6 HDi Active |
115 LE |
5 |
5 575 000 Ft |
|
Eladások
magazin
2012-02-02 | Újraértelmezte a túrakocsi kategóriáját a Ferrari: az újonnan bemutatott FF kombiszerű karosszériát kapott, ez a márka első négyüléses és összkerékhajtású modellje. tovább...
|
|
hirdetés
|
katalógus
Galéria
A kategória további autói
További autók a katalógusban
használtautó
Kapcsolódó hirdetések
|
1560 cm3, Dízel, 2009
1 690 000 Ft
|
|
1560 cm3, Dízel, 2008
1 875 000 Ft
|
|
1360 cm3, Benzin, 2007
929 000 Ft
|
További hirdetések
magazin
Legfrisebb hírek
hirdetés
|