autókatalógus
BMW 1-es sorozat 

Sikerre vitte prémium kompakt autóját a BMW: az 1-es sorozat els? generációja furcsa formája ellenére kívánatos lett a tehet?s, divatot követ? célközönség körében.
hirdetés
Karosszéria, utastér
A 2004-ben bemutatott autó konstrukciója nagyszer?, mert riválisaival szemben egyedinek számít a hosszában beépített orrmotor és hátsókerékhajtás kombinációja. Mindez jó súlyelosztást, pozitív menettulajdonságokat és remek vezethet?séget jelent. Az élményt fokozza az alacsony vezet?ülés, a nem túl nagy átmér?j?, remek fogású és közvetlen áttételezés? kormánykerék, valamint a feszes futóm? is. A nyújtott lábbal ül? vezet?nek a hátsó utasok látják kárát, itt már sz?kös a hely, de a csomagtér mérete legalább megfelel? és az osztott támlák ledöntésével b?víthet?. A vezet?ülés magassága manuális módban kényelmetlenül, saját súlyunkkal ránehezedve állítható. A keskeny oldalsó és hátsó ablakok, valamint a vaskos C oszlop miatt nehéz a kilátás hátra. Ez fokozottan igaz a kupéra, ami nem egy hagyományos értelemben vett kupé, sokkal inkább t?nik egy kétajtós, lépcs?s hátsójú kivitelnek, ami a BMW hagyományait idézi. Ennek alapjára készült a kabrió, akár menet közben is nyitható-csukható, elektromotoros mozgatású vászontet?vel és négy fér?hellyel. A kupé is négyszemélyes, de a ferdehátúban sem érdemes több utassal próbálkozni, hiszen a hátsó hajtás sok helyet követel a hátulsó lábtérb?l.
M?szaki tartalom
Noha az alapvet? igényeket az 1,6 literes benzines is kielégíti, mégis er?sebb motor illik az 1-eshez. A bajor márka klasszikus jellemz?it felvonultató ? pörg?s és er?s ? 2 és 3 literes benzinesek már sportos menetteljesítményeket garantálnak. Igazán ajánlottak a dízelek, hiszen még az étvágytalan kisebb teljesítmény?ek is jól viszik az autót, míg a dupla turbós dízel elképeszt? menetteljesítményeket garantál, még éppen elviselhet? fogyasztás mellett. A BMW hatékonyságnövel? programja keretében többek közt start-stop rendszert és takarékos fogyasztókat építettek az autóba, amit?l minden kivitel kevesebb üzemanyagot igényel. A kupé és kabrió a nagyobb presztízsautókat idéz? hathengeres benzinmotorokkal is kérhet?.
Motorváltozattól függetlenül mindegyik 1-es sportosan vezethet?, az egyébként csendes felfüggesztés keménysége csak rossz min?ség? úton zavaró, és a túlzottan nagy átmér?j? könny?fém kerekek vagy a defektt?r? abroncsok is kényelmetlenné tehetik az utazást rossz burkolaton.
Költségek, felszereltség, biztonság
A fontosabb tételek szériatartozékok. ESP, valamint oldal- és függönylégzsák is jár az autóhoz, de az alapmodellen meg kell elégednünk a dísztárcsával. Prémiumautóhoz ill?en azonban többféle kerék, hifi és navigációs berendezés, valamint számtalan egyéb extra segítségével lehet személyre szabni a kis BMW-t.
Szerintünk
TETSZETT
Stílus, vezethet?ség, hátsókerék-hajtás |
NEM TETSZETT
Nem elég gazdag alapfelszereltség, sz?kös hátsó helykínálat, megosztó forma |
|
Vezetés |  |
Utastér |  |
Minőség |  |
Szerintünk | A legjobban vezethet? prémium kompaktautó |
|
Műszaki adatok
Méretek
|
Hosszúság |
Szélesség |
Magasság |
Tengelytáv |
Csomagtér |
3 ajtós |
4239 mm |
1748 mm |
1421 mm |
2660 mm |
330/1150 l |
5 ajtós |
4239 mm |
1748 mm |
1421 mm |
2660 mm |
330/1150 l |
kupé |
4360 mm |
1748 mm |
1423 mm |
2660 mm |
370 l |
kabrió |
4360 mm |
1748 mm |
1411 mm |
2660 mm |
260/305 l |
Motorválaszték
|
Teljesítmény |
Nyomaték |
Gyorsulás |
Végsebesség |
Fogyasztás |
1,6 benzin |
122 LE |
160 Nm |
10,1 s |
204 km/h |
6,1 l |
2,0 benzin |
143 LE |
190 Nm |
8,7 s |
210 km/h |
6,1 l |
2,0 benzin |
170 LE |
210 Nm |
7,7 s |
224 km/h |
6,4 l |
3,0 benzin |
218 LE |
270 Nm |
6,4 s |
245 km/h |
7,9 l |
3,0 benzin |
265 LE |
315 Nm |
6,0 s |
250 km/h |
8,3 l |
3,0 benzin |
306 LE |
400 Nm |
5,3 s |
250 km/h |
9,2 l |
3,0 benzin |
340 LE |
450 Nm |
4,9 s |
250 km/h |
9,6 l |
2,0 dízel |
115 LE |
260 Nm |
10,2 s |
200 km/h |
4,4 l |
2,0 dízel |
143 LE |
300 Nm |
8,9 s |
210 km/h |
4,5 l |
2,0 dízel |
177 LE |
350 Nm |
7,5 s |
228 km/h |
4,8 l |
2,0 dízel |
204 LE |
400 Nm |
6,9 s |
238 km/h |
5,2 l |
|
Törésteszt
Euro NCAP (2004)
|
Utasbiztonság
 |
Gyermekbiztonság
 |
Gyalogosbiztonság
 |
Árlista
BMW 1-es sorozat
|
Telj. |
Ajtó |
Ár |
116i (2011) |
122 LE |
3 |
6 499 000 Ft |
116i (2011) |
122 LE |
5 |
6 520 000 Ft |
116d (2011) |
115 LE |
3 |
7 396 000 Ft |
116d (2011) |
115 LE |
5 |
7 540 000 Ft |
118d (2011) |
143 LE |
3 |
7 568 000 Ft |
118i (2011) |
143 LE |
3 |
7 599 000 Ft |
118d (2011) |
143 LE |
5 |
7 799 000 Ft |
118d Coupé |
143 LE |
2 |
7 866 000 Ft |
118i (2011) |
143 LE |
5 |
7 885 000 Ft |
120i Coupé |
170 LE |
2 |
8 194 000 Ft |
120i (2011) |
170 LE |
3 |
8 199 000 Ft |
120d (2011) |
177 LE |
3 |
8 236 000 Ft |
120i (2011) |
170 LE |
5 |
8 426 000 Ft |
120d (2011) |
177 LE |
5 |
8 458 000 Ft |
120d Coupé |
177 LE |
2 |
8 482 000 Ft |
118i Cabrio |
143 LE |
2 |
8 594 000 Ft |
118d Cabrio |
143 LE |
2 |
9 099 000 Ft |
125i Coupé |
218 LE |
2 |
9 475 000 Ft |
120i Cabrio |
170 LE |
2 |
9 499 000 Ft |
123d (2011) |
204 LE |
3 |
9 539 000 Ft |
123d Coupé |
204 LE |
2 |
9 577 000 Ft |
123d (2011) |
204 LE |
5 |
9 708 000 Ft |
120d Cabrio |
177 LE |
2 |
9 771 000 Ft |
125i Cabrio |
218 LE |
2 |
10 775 000 Ft |
123d Cabrio |
204 LE |
2 |
10 881 000 Ft |
130i (2011) |
265 LE |
3 |
11 599 000 Ft |
135i Coupé |
306 LE |
2 |
11 650 000 Ft |
130i (2011) |
265 LE |
5 |
11 845 000 Ft |
135i Cabrio |
306 LE |
2 |
12 892 000 Ft |
1 M Coupé |
340 LE |
2 |
15 315 000 Ft |
|
Eladások
2005 286
|
2006 223
|
2007 222
|
2010 115
|
2011 70
|
magazin
2013-10-30 | Újraértelmezte a túrakocsi kategóriáját a Ferrari: az újonnan bemutatott FF kombiszerű karosszériát kapott, ez a márka első négyüléses és összkerékhajtású modellje. tovább...
|
|
hirdetés
|
katalógus
Galéria
A kategória további autói
További autók a katalógusban
használtautó
Kapcsolódó hirdetések
|
1995 cm3, Dízel, 2010
5 999 000 Ft
|
|
1596 cm3, Benzin, 2005
2 030 000 Ft
|
|
2993 cm3, Dízel, 2005
2 499 000 Ft
|
További hirdetések
magazin
Legfrisebb hírek
hirdetés
|